Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 17 juli, 2009

är inne i en läsperiod just nu…

… att jag läser flera böcker på kort tid. Tidigare läste jag ”bara” 1-2 böcker på en termin men nu har jag läst ut 4 böcker på några veckor. Idag var jag ner till stan och lånade 5 böcker varav en är på storstil. Hm, det kan bli lite kämpigt när man är van vid att läsa små eller mellanstorlek texter. Just den boken, Den döende daddyn av Mari Jungstedt fanns bara på storstil och jag vill så gärna läsa den. Har avvekat ett par böcker av henne som var jättebra och spännande! Det finns flera böcker av henne men det är kö, har i alla fall ställt mig i kö så det blir mysigt att läsa dem under de mörka höstkvällarna.

Håller på att läsa ut Ut ur mörkret av Linda Caine som är spännande och fruktansvärt att man blir så arg. Kan inte berätta vad det handlar om när det kanske finns någon som vill läsa den. Det är i alla fall sann berättelse och jag rekommenderar verkligen er att läsa den. Har svårt att slita mig från boken.

Ikväll blir det ingen läsning :p Vi är bjudna på middag hos Helena och Marcus. Det blir nog en trevlig kväll 🙂 Önskar er alla en trevlig fredagskväll!

På återseende

Read Full Post »